Start up cum vă poate ajuta un consultant pentru pornirea unei afaceri să vă lansați și să vă dezvoltați noua afacere. Un consultant pentru start up oferă o perspectivă imparțială și o perspectivă externă valoroasă companiilor tinere.
Consultanță pentru start up vs. Consultanță pentru afaceri: care este diferența?
Un consultant pentru pornirea unei afaceri este de obicei angajat în primele etape ale companiei sau atunci când aceasta se află într-o perioadă de creștere.
Un consultant de start up asista noile companii in aceasta faza formativa, ajutandu-le sa puna o baza puternica pentru succesul financiar si extinderea viitoare.
Acești experți lucrează direct cu proprietarii de afaceri pentru a oferi o imagine de ansamblu aprofundată asupra pieței și pentru a-i ajuta să ia decizii informate în direcția cea mai durabilă.
Consultanții de afaceri, pe de altă parte, lucrează frecvent cu echipe de management superior din companiile consacrate. Accentul lor este de obicei pe dezvoltarea unei strategii la nivel corporativ, acoperind adesea domenii precum marketingul, brandingul sau logistica.
Consultanții de afaceri pot oferi, de asemenea, recomandări despre cum să păstrați intacte valorile de bază ale mărcii pe parcursul perioadelor de creștere și transformare.
Ce face un consultant pentru start up de afaceri?
Experții în consultanță pentru startup evaluează planul de afaceri al companiei dvs. și oferă îndrumări despre cum să gestionați și să executați resursele și să navigați cu potențialele amenințări și datorii.
Sarcinile unui consultant pentru start up de afaceri includ de obicei:
Oferirea unei perspective independente și educate asupra ideii dvs. de afaceri.
Evaluarea capacităților companiei dvs. pentru o mai bună înțelegere a posibilelor oportunități și lacune în dezvoltarea afacerii dvs.
Elaborarea unui buget realist pentru construirea și lansarea produsului/serviciului dvs.
Efectuarea unei cercetări de piață aprofundate pentru a obține cunoștințe despre concurența dvs., publicul țintă și strategia de marketing.
Definirea domeniului corect al unui produs minim viabil.
Asistență cu planuri de consolidare a ofertei de produse, servicii sau soluții. Aceasta include de obicei planificarea activităților de marketing, crearea unei identități de marcă, determinarea modului de a ajunge la clienții potențiali și definirea unei căi către extinderea afacerii.
Stabilirea cadrului de management privind funcționarea de zi cu zi a organizației, inclusiv gestionarea fluxului de numerar, politicile de resurse umane, managementul furnizorilor și alți factori interni.
Mentorați și instruiți-vă echipa în diferite domenii, cum ar fi vânzări, servicii pentru clienți și marketing, pentru a accelera procesele de afaceri și pentru a vă ajuta compania să-și atingă obiectivele.