Depunere direct Brussels proiect fonduri europene

Echipa noastră din departamentul fonduri europene specializată în furnizarea de servicii de asistență în accesarea fondurilor nerambursabile lucrează îndeaproape cu clientul pentru a pregăti aplicațiile care au cele mai bune șanse de succes.
Putem oferi clienților punctul nostru de vedere asupra eligibilității ideilor lor de proiecte și, de asemenea, îi putem ajuta să-și structureze proiectele de dezvoltare. Având o perspectivă unică asupra condițiilor și reglementărilor UE, ne putem sprijini clienții pe parcursul întregului proces de solicitare a finanțării prin pregătirea formularelor de cerere, a planurilor de afaceri și/sau a studiilor de fezabilitate și a modelelor financiare.

Fonduri europene
Fonduri europene

Redactarea propunerilor și managementul proiectelor / fonduri europene

Sprijin financiar pentru proiecte fonduri europene
UE oferă finanțare pentru proiecte din diferite sectoare. Cu toate acestea, căutarea de proiecte și parteneri europeni și dezvoltarea și coordonarea ulterioară a acestor proiecte europene pot fi complexe.
CECIF este partenerul perfect pentru redactarea propunerilor și managementul proiectelor.

Oferim servicii de scriere de propuneri si management de proiect pentru proiecte europene apartinand, printre altele, urmatoarelor programe:

Orizont Europa, noul program-cadru al UE pentru perioada 2021-2027
Fondurile FEDER urmăresc să consolideze coeziunea socio-economică în cadrul Uniunii Europene prin corectarea dezechilibrelor dintre regiunile sale
COSME, programul UE pentru competitivitatea întreprinderilor și a IMM-urilor
LIFE, instrumentul financiar dedicat mediului
ERASMUS +, programul UE care sprijină educația, formarea, tineretul și sportul în Europa
Facilitatea Conectarea Europei, fondul UE pentru investiții paneuropene în transporturi, energie și proiecte digitale
Apeluri de la Banca Europeană de Investiții (BEI)

Oferim clienților noștri consiliere pentru proiecte / fonduri europene.

Identificăm domeniul de aplicare, pe baza ideilor clienților noștri, scriem și dezvoltăm propuneri complete, inclusiv documentele administrative, tehnice și comerciale, diseminarea și comunicarea rezultatelor, evaluarea/impactul social, precum și aspectele juridice și financiare. .
Odată ce o propunere depusă la un apel european de propuneri a fost aprobată, ne ocupăm de managementul administrativ, financiar și juridic al proiectului european, precum și de strategiile de diseminare, comunicare și implicare. Asistăm clienții noștri în căutarea partenerilor, pregătim procesul de acord de grant și în dezvoltarea proiectului, coordonăm munca și comunicarea între parteneri, față de părțile interesate și societate.
Atunci când o propunere are succes la apelul corespunzător, urmărim proiectul pe toată durata sa, monitorizăm progresul tehnic și financiar al acestuia prin rapoarte tehnice transmise administrației publice competente. Colaborăm cu Comisia Europeană și participăm la reuniunile consorțiului, oferind șabloane și linii directoare pentru eficientizarea procedurilor interne.
În plus, ca parte a funcției noastre de consiliere pentru proiectele europene, avem expertiza necesară pentru a realiza diseminarea rezultatelor C&I și pentru a sprijini transferul de tehnologie și metodele de exploatare a rezultatelor C&I cu parteneri, precum și pentru a dezvolta sarcini de inovare socială. De asemenea, gestionăm faza de exploatare a rezultatelor și dezvoltăm strategia de utilizare a acestora în scopuri comerciale sau pentru dezvoltarea politicilor publice.

Fonduri europene
Fonduri europene

Studii și Diagnostice
Poarta de intrare către noi piețe: inovarea în misiunea organizațiilor.
Colaborăm cu administrațiile publice pentru a promova inovarea și a ajuta companiile în integrarea inovației în strategia lor generală prin planificare, analiza și evaluarea proiectelor, programelor, planurilor, strategiilor, politicilor de cercetare și inovare, inovațiilor, tehnologiilor, industriei și antreprenoriatului.

Cum efectuăm studii și diagnostice pentru administrațiile publice?
Prin planificare extinsă, proiectăm planuri tehnologice regionale, sau RIS3: elaborăm planul, evaluăm rezultatele sau impacturile, precum și procesul de proiectare a strategiei. Monitorizăm indicatorii Planului tehnologic regional, sau RIS3, resurse naturale (minerit) sau alte planuri tehnologice sectoriale (agroalimentar, auto, etc.). De asemenea, suntem un partener cheie în digitalizare, atât în ​​pregătirea diagnosticelor digitalizării în Navarra (Spania), cât și în pregătirea documentelor mai complexe, cum ar fi strategia Digital 2030 a regiunii.
CECIF participă și la analizarea practicilor, strategiilor, politicilor, programelor și cererilor de propuneri pentru entități publice; atât în ​​domeniul Inovării (pregătirea de studii privind instrumentele în alte țări/regiuni sau compararea altor apeluri regionale de propuneri: pe sectoare, teme, instrumente noi); și la nivel european (DG Creștere (2010-2016) RIM (MONITORAREA INOVAȚIEI REGIONALE); DG Regio (2012-2013) RIS3; DG R&D (2015-2017); DG REGIO (2015 – 2018)).

De asemenea, ajutăm administrațiile să evalueze proiecte în cadrul acțiunilor promovate de entitățile publice.

Dacă ceva îl diferențiază pe CECIF, este managementul nostru de rețele și proiecte. Gestionăm rețele, inițiative, proiecte și programe publice (inclusiv CPI); platforme și rețele de schimb de cunoștințe; apeluri deschise și programe publice; planuri de dezvoltare (inovare, promovarea proactivă a propunerilor inovatoare și managementul proiectelor emergente în sectoare sau regiuni specifice); apeluri de finanțare în cascadă și accelerarea start-up-urilor.
Odată elaborat Planul R&I, la CECIF continuam cu dezvoltarea și promovarea R&I, prin participarea entităților client la programe de finanțare internațională și diseminarea și comunicarea proiectelor și programelor. Ajutăm la elaborarea planurilor de dezvoltare și finanțare pentru regiuni și zone specifice; aducem R&I mai aproape de piață prin exploatarea comercială a rezultatelor și gestionăm forumuri permanente care promovează valorile europene în anumite regiuni.

Activități de sprijinire a proiectelor
Maximizați impactul proiectului dvs
Odată aprobat un proiect, unul dintre aspectele esențiale este comunicarea și diseminarea, pe lângă măsurarea impactului socio-economic al acestor proiecte.

Activități de susținere a proiectului: comunicare și diseminare
La CECIF, gestionăm activitățile de comunicare și diseminare ale proiectelor europene: definim strategia și obiectivele de comunicare, identificăm publicul țintă și proiectăm planul de comunicare pentru transmiterea mesajelor cheie.
CECIF are o echipă de experți în comunicare care pregătesc dosarele de proiect, gestionează sarcina de diseminare a mesajelor cheie ale proiectelor (misiune, viziune, valori, planuri de management, obiective) și identifică cele mai relevante audiențe țintă care trebuie adresate.
Odată definit planul de comunicare, la CECIFactivăm și coordonăm activitățile de comunicare. Proiectăm elementele, selectăm mediile adecvate și creăm mesajele care urmează să fie transmise, prin canale specifice, pe baza publicului țintă definit anterior.

Activități de susținere a proiectului: impact social
Pentru a asigura succesul unui proiect, comunicarea clară și fluidă nu este suficientă; este crucial să se gestioneze evaluarea socială și impactul proiectului.
Proiectele europene au avut întotdeauna un impact major asupra societății, asupra populației statelor membre, dar și la nivel global. În funcție de sector sau de tipul de program, proiectele UE pot avea impact asupra diferitelor grupuri din societate. Multe proiecte sunt axate pe educație, antreprenoriat și incluziune socială, pentru a numi doar câteva.
Domeniul de aplicare variază și: Orizont Europa, noul program-cadru pentru perioada 2021-2027, finanțează proiecte cu impact social pe termen lung, generând schimbări structurale și revoluționare în anumite sectoare, în timp ce Erasmus+ se concentrează mai mult pe problemele sociale actuale.
CECIF ajută la definirea unei strategii de inovare socială și la măsurarea impactului acesteia, a îmbunătățirilor sociale realizate prin proiecte și a măsurilor necesare pentru a stabili noile dezvoltări pe care acestea le implică în societate. Simultan, gestionăm instrumente care să favorizeze adoptarea de rezultate și inovații de către cetățenii UE.

Oferim de consultanță rapidă și asistență privind dreptul proprietății intelectuale

Aflați despre franciză, cum să vă francizați afacerea …

Start-Up Nation 2022  finantare 200.000 lei.Acceseaza fonduri pentru tinerii anteprenori

Fonduri europene consultanta

Consiliere de finanțare… cu accent pe fonduri europene…. Serviciile noastre de consiliere se concentrează pe diferitele oportunități de finanțare disponibile în Uniunea Europeană: granturi UE, scheme de ajutor de stat, granturi SEE și Norvegia, alte finanțări alternative și programe de stimulare.

CECIF asigura servicii de consultanta integrata pentru programele de finantare din fondurile europene active la Brussel pentru Romania precum si pentru finatari din alte surse. Suntem prezenți pe piața românească de finanțare UE încă de la înființare, când România a aderat la UE, în 2007. Am dobândit o experiență solidă în a ajuta companiile private să obțină granturi (fonduri nerambursabile /  fonduri europene) de la Uniunea Europeană și de la Agențiile Guvernamentale Române. Suntem cei mai activi în proiecte de investiții pentru companii private.

0+

Proiecte

0+

Țări

0+

Partenerii
Fonduri-Europene
CONSULTANTA FONDURI EUROPENE

Fonduri Europene depunere Brussels

Partenerii noștri sunt microîntreprinderi, IMM-uri și întreprinderi mari din diverse sectoare și industrii. Accentul principal este pe energia verde, automobile, producție și turism.
Am acumulat o experiență semnificativă în toate Programele Operaționale din Europa. Implementăm în primul rând proiecte în cadrul următoarelor programe, în special în cadrul liniilor dedicate organizațiilor private:
Programul Operațional Sectorial Creșterea Competitivității Economice
Programul Naţional de Dezvoltare Rurală
Programul Operațional Regional
Oferim soluții complete integrate pentru clienții noștri, asumându-și responsabilitatea pentru toate fazele procesului, de la aprobarea preliminară a finanțării până la rambursarea completă a tuturor cheltuielilor eligibile legate de proiect.
Serviciile noastre includ:
Identificarea programelor de finanțare relevante și formularea de recomandări pentru alegerea programului potrivit
Asistență în dezvoltarea proiectelor
Întocmirea documentației (Studiu de Fezabilitate, Plan de afaceri, Aplicație, Model financiar, Analiză financiară, oricare este necesar)
Crearea structurii optime de finanțare
Redactarea formularului de cerere și întocmirea dosarului de cerere
Asistență în faza de evaluare
Management de proiect și asistență în implementarea proiectului (rapoarte de progres, cereri de rambursare, asistență și supraveghere în procesul de achiziție, legătura cu autoritățile și entitățile părților interesate, supravegherea progresului și oportunității activităților proiectului)

Obiectivul este de a îmbunătăți politicile și de a dezvolta afaceri și servicii de sprijin în România și Europa.

Accentul nostru strategic este pe:
Promovarea dezvoltării IMM-urilor românești și europene
Educație și dezvoltare antreprenorială
E-business pentru IMM-uri
Energie verde
Inovaţie
Industria de turism și cazare.

Fonduri Europene

Oportunitatea. Granturile și subvențiile optimizează structura financiară a unei investiții, făcând-o mai fezabilă în condiții de acces dificil la finanțare privată. Chiar și în acele cazuri în care un profil financiar stabil al companiei permite un acces bun la finanțare privată (bănci, fonduri de investiții, acțiuni private etc.), granturile vor crește întotdeauna atractivitatea unui proiect de investiții.

De obicei, fonduri eropene / granturile UE și fondurile similare sunt bani nerambursabile. Ele sunt disponibile atât beneficiarilor privați, cât și publicilor.
La Winnovart, suntem dedicați să oferim oportunități de finanțare sectorului privat. Ne propunem să fim primul nume care trebuie luat în considerare de către IMM-uri și întreprinderile mari din diferite industrii care caută soluții atractive pentru a-și finanța proiectele de investiții.

Aproape indiferent de cazul dumneavoastră de afaceri și de profilul de activitate, vă vom oferi întotdeauna idei inovatoare pentru finanțarea investiției dumneavoastră.
Ratele de finanțare pot varia în funcție de dimensiunea companiei, locația proiectului și profilul. Cu toate acestea, întreprinderile private pot obține în majoritatea cazurilor o finanțare de până la 70% din costurile eligibile ale investițiilor lor. În unele cazuri, rata de finanțare poate ajunge până la 100% din cheltuielile eligibile specifice.

Există o mare varietate de granturi și programe de stimulare disponibile pe piața europeană. Conform experienței noastre, l-am structura în 4 grupuri principale:
Programe de finanțare UE oferite și gestionate direct de Comisia Europeană, disponibile pentru solicitanții din întreaga Uniune Europeană
Programe de finanțare UE implementate la nivel local, în fiecare stat membru UE, de către autoritățile locale responsabile
Mecanisme locale de ajutor de stat și de stimulare, disponibile în țări sau regiuni individuale, în conformitate cu politicile locale specifice
Programe regionale de finanțare disponibile pentru o regiune mai largă (cuprinzând mai multe țări), dar implementate la nivel local – de exemplu mecanismul financiar SEE și Norvegia care se adresează unui grup de state membre UE din Europa Centrală și de Est.

Fonduri Europene 2022

Provocarea. Cunoașterea și controlul procesului face ca un proiect să aibă succes într-un program de finanțare cu fonduri europene Există diverse oportunități de finanțare pe piață, volume atractive de granturi și rate de finanțare.

Granturile UE și fondurile europene similare sunt de obicei nerambursabile. Ele sunt disponibile atât beneficiarilor privați, cât și publicilor. Primii pași obligatorii sunt definirea unui proiect de investiții durabile și identificarea celor mai adecvate programe de finanțare disponibile.
Un punct cheie este apoi eligibilitatea formală a proiectului și a solicitantului, în funcție de criteriile și cerințele specifice ale programului vizat. După ce ați finalizat acești pași, puteți continua procesul de aplicare.
Există 4 faze generice în dezvoltarea și implementarea unui proiect de investiții în contextul finanțării publice:
1. structurarea formală a eligibilității
2. pregătirea și depunerea cererii de concurs
3. finalizarea cu succes a fazei de evaluare și primirea aprobării finanțării
4. implementarea proiectului conform structurii aprobate