european franchise academy

Aspecte legislative Start-up Nation

startup-nation

In editia din acest an a programului Start-up Nation vor fi eligibile intreprinderile infiintate de persoane fizice cu maximum 3 ani inainte de data completarii si transmiterii online a planului de afaceri si care indeplinesc, la data depunerii cererii de finantare, criteriile de eligibilitate impuse de legislatia in domeniul ajutoarelor de minimis si conditiilor de eligibilitate prevazute in schema de ajutor de minimis care va fi aprobata.

Cadrul de reglementare pentru derularea editiei din acest an a programului Start-up Nation a fost schimbat printr-o lege (legea 192 din 2020) de modificare a Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 10/2017 pentru stimularea infiintarii de noi intreprinderi mici si mijlocii.

Descarca LEGEA

Deschiderea unui salon de infumusetare prin Start Up Nation, este considerata o afacere profitabila in anul 2020 si tot mai multi antreprenori aleg aceasta optiune, fiind vorba de obtinerea unei investitii  100% nearmbursabile.

Investitia intr-un astfel de proiect presupune achizitia de echipamente tehnologice si mobilier pentru amenajarea unui salon de infrumusetare, atat pentru partea de tratamente cosmetice cat si pentru coafura sau minichiura/pedichiura.

european franchise academy
Salon-de–Înfrumusețare

Salon de Infrumusetare prin Start Up Nation

Unul dintre cele mai importante aspecte in deschiderea unui salon de infrumusetare este locatia acestuia. Benefeciarul trebuie sa tina cont de faptul ca amplasamentul salonului trebuie sa fie unul cat mai potrivit pentru acest tip de activitate, adica sa aiba o vizibilitate mare, sa fie situat intr-o zona cu trafic pietonal intens, aceste lucruri ajutand la atragerea de noi clienti, deci implicit cresterea cifrei de afaceri.

Alt aspect important este calitatea echipamentelor si produselor utilizate in tratamente, intrucat, clientii vizati sunt persoane care se preocupa de aspectul fizic, deci acorda atentie brandurilor din salonul respectiv, alegerea unor furnizori de top asigura atragerea de clienti de top. De aceea, in acest tip de business este foarte importanta alegerea unor produse de calitate, ce ofera rezultate imediate de la furnizori ce si-au promovat un brand ce ofera incredere si siguranta clientului final, atat in ceea ce priveste echipamentele, dar mai ales in ceea ce priveste produsele.

Serviciile unui salon de înfrumusețare beneficiază de o cerere ridicată și constantă tot timpul anului, iar factorii care vor asigura succesul afacerii vor fi utilizarea unor produse de calitate, precum și fidelizarea unui număr cât mai are de cliente sau clienți.

INVESTIȚIA NECESARA PENTRU DESCHIDEREA UNUI SALON DE INFRUMUSETARE

Investiția necesara pentru înfiintarea unui salon de înfrumusetare va consta, în primul rând, în achiziția dotărilor și pieselor de mobilier specifice, însă și acestea sunt diferite în funcție de serviciile ce vor fi oferite clienților și clientelor:

Pentru serviciile de întreținere a părului:

  • post de lucru (masă și oglindă);
  • scaun de coafor:
  • unitate de spălare;
  • ucenic;
  • uscător de păr
  • Placă pentru întins părul;
  • placă crep;
  • ondulator de păr;
  • mașină de tuns părul;
  • mașină de tuns barba.

Pentru serviciile cosmetice:

  • pat și scaun cosmetic;
  • autoclave;
  • încălzitor și decantor de ceara;
  • chiuvetă;
  • masă pentru machiaj;
  • oglinda cu lămpi;
  • scaun machiaj;
  • Aerograf;
  • geantă pentru make-up.

Pentru serviciile de manichiură și pedichiură:

  • scaun manichiură;
  • scaun pedichiură;
  • lampă pentru unghii;
  • chit manichiura și pedichiură;
  • pupinel;
  • pilă electrică.

Mobilier de recepție, dar și mobiler specific

  • Dulap (produse)
  • Vitrina

Start Up Nation Salon de Infrumusetare

Structura buget Start Up Salon de Infrumusetare

Echipamente Procent
Kit complet Salon de Infrumusettare 80%
Cheltuieli contabilitate, achizitia sau închirierea (hosting) pe o perioadă de cel puțin 2 ani,constructie site web, achizitia de sistem CRM,ERP,consultanta 10%
Salarii/chirie (2 angajati/3 luni) 10%

Taxa plan de afaceri va include

  • Planul de afaceri al proiectului selectat cu studii de fezabilitate(dupa caz)
  • Oferte actualizate ale producatorilor si ale distribuitorilor de echipamente/obiecte de inventar/servicii (contabilitate,consultanta,realizare site web)
  • Anexe si documente necesare in vederea depunerii dosarului spre finantare
  • Consultanta specializata in accesarea fondurilor care va include si consultanta specializata in demararea afacerii incluzand pasii de urmat pentru construirea unui business de succes.
  • Acces la platforma online IFBE (interconectarea business-urilor de acelasi profil pentru a produce comenzi masive in asociere si pentru a achizitiona materii prime in cantitati mari pentru discounturi semnificative de la producatori)
  • Acces la contactele distribuitorilor si comerciantilor pentru piata de desfacere din Romania si Europa cu scopul de vanzare produse realizate.

Daca doriti sa inregistrati dosarul in vederea aplicarii pentru finantare, completati formularul de mai jos.

Loading