Anunt incepere implementare proiect “DIGITALIZARE Avatti GRUP SRL”, Cod SMIS 312199
GRADATT S.R.L., cod de identificare fiscală 6448861, înregistrată la Registrul Comertului sub nr.J22/2639/1994, cu sediul în Municipiul Iaşi, Calea Chişinăului, nr. 23, Corp C1, județul Iaşi, România, , anunta semnarea, in data de 15.04.2024 a Contractului de finantare nr. 29 pentru implementarea proiectului cu titlul: “DIGITALIZARE Avatti GRUP SRL”, aferente Cod SMIS 312199.
Proiectul va fi implementat la sediul companiei din Municipiul Iaşi, Calea Chişinăului, nr. 23, Corp C1, județul Iaşi, România, prin intermediul unei finantari nerambursabile acordate prin Programul Regional Nord-Est 2021-2027, Prioritatea 2: O regiune mai digitalizata” -Apel: PRNE/107/PRNE_P2/OP1/RSO1.2/PRNE_A29 – PR/NE/2023/PI2/RSO1.2/1 – DIGITALIZARE IMM.
Valoarea totala a proiectului este de 547.000,00 lei, din care 492.300,00 lei reprezinta finantarea nerambursabila ( echivalenta cu 90% din valoarea totala eligibila aprobata), din care 418.455,00 lei valoarea eligibila nerambursabila din partea fondurilor (FEDR/FSE+/FC/FTJ) si 73.845,00 lei valoarea eligibila nerambursabila din bugetul national, conform contractului de finantare semnat cu Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est, in calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027. Valoarea co-finantarii eligibile a Beneficiarului este de 54.700,00 lei (echivalenta cu 10% din valoarea totala eligibila aprobata).
Obiectivul general al proiectului este digitalizarea GRADATT S.R.L.
Proiectul contribuie la realizarea obiectivului specific al apelului RSO1.2 – FEDR – RSO1.2_Valorificarea avantajelor digitalizării, în beneficiul cetățenilor, al companiilor, al organizațiilor de cercetare și al autorităților publice, intrucat prin realizarea investitiei propuse de catre beneficiar, acesta urmareste digitalizarea societatii comerciale.
Obiective specifice ale proiectului:
-Achizitionarea de echipamente hardware TIC
-Achizitionarea de software personalizat
Rezultate asteptate:
-Achizitionarea de echipamente hardware TIC
-Achizitionarea de software personalizat
Perioada de implementare a proiectului este de la data semnarii contractului de finantare, 15.04.2024, pana la 15.04.2025.
Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Regional Nord-Est 2021-2027. www.regionordest.ro
Date de contact beneficiar:
ANDA-MARIA ANANIA, Administrator
Telefon: +40731367222
E-mail: [email protected]