0+

Țări

0+

Industrii

0

Tu

Cariere – Alăturați-ne
Ai cunoștințe de (bio-)chimie și ai dori să cunoști profesia de consultant? Alăturați-vă organizației noastre și participați la proiecte de chimie inovatoare și de finanțare care vor face diferența!

CariereProvocarea ta
În calitate de consultant la CECIF Chemistry, veți colabora cu conducerea superioară sau cu consiliul de administrație al organizațiilor inovatoare din sectorul (bio-)chimiei. Depinde de dvs. să conectați proiectele lor (inovatoare) la peisajul de finanțare regional, național și internațional și la numeroasele posibilități disponibile. Se rezumă la cunoștințele tale despre sector, creativitatea și abilitățile tale de comunicare pentru a-ți ajuta cu adevărat clienții și pentru a le finanța proiectele.

În acest loc de muncă, veți avea toate oportunitățile de a vă extinde considerabil rețeaua și cunoștințele de (bio-)chimie și inovare.

Cariere – Cum arată ziua ta de lucru?
În colaborare cu colegii dvs., ghidați clienții în legarea ambițiilor lor de opțiunile de finanțare. Sarcinile dvs. pot include:
Intervievarea companiilor (de la mici la mari) din sectorul chimiei pentru a explora oportunitățile disponibile din perspectiva finanțării și inovării.
Pregătirea și urmărirea conversațiilor cu clienții.
Planificarea, organizarea și coordonarea proceselor de ajungere la aplicații.
Pregătirea și depunerea aplicațiilor de înaltă calitate.
Pregătirea de rapoarte și prezentări de înaltă calitate.
De ce este acesta locul de muncă potrivit pentru tine?
Ai o diplomă universitară, de preferință legată de (bio-)chimie.
Ai o atitudine comercială și vezi că este o provocare să te apropii de potențiali clienți.
Ai o capacitate analitică foarte dezvoltată și ți se pare importantă calitatea muncii tale.
Ai bune abilități de comunicare, atât oral cât și în scris.
Ce iti oferim?
Termeni și condiții excelente de angajare: un salariu competitiv, 30 de zile de vacanță (pe baza unui loc de muncă cu normă întreagă).
Multă libertate, flexibilitate și spațiu pentru dezvoltare.
Un program extins de învățare și dezvoltare, în care dezvoltarea dumneavoastră profesională și personală este esențială.
Un mediu de lucru durabil.
Sunteți pe deplin implicat în sarcinile clienților la diverse companii (de la start-up la multinaționale, IMM-uri, agenție guvernamentală sau instituție de cercetare) din prima zi.
O atmosferă bună și colegi de ajutor.
Abilitatea de a lucra din locații diferite.

Cariere

cariere
Cariere

Cariere – Cine este CECIF Chemistry ?
CECIF Chemistry este un pilot CECIF de consultanță în finanțare și inovare pentru sectorul chimic. Experții de la CECIF Chemistry ajută companiile să dea spațiu ideilor bune și să realizeze inovație. Nu doar prin găsirea de granturi naționale sau europene pentru aceștia, ci și dând formă și conținut proiectului de inovare.

Aplică Acum

Cariere – Alăturați-ne
Perspectivele de carieră
Pe lângă pozițiile deschise actuale, echipa CECIF Europe este dedicată să primească mereu noi membri strălucitori, devotați și creativi, atât profesioniști experimentați, cât și juniori. Dacă sunteți interesat să lucrați cu noi și aveți cunoștințele și experiența cheie în Afacerile UE, nu ezitați să ne contactați.

Alăturați-vă rețelei noastre
Echipa CECIF Europe a construit o rețea extinsă, paneuropeană, de organizații partenere din sectorul public și privat. Dacă credeți că organizația dumneavoastră este pregătită să se alăture acestei rețele într-un parteneriat reciproc avantajos și constructiv, ne face plăcere să luăm legătura cu dumneavoastră. Rețeaua noastră se concentrează pe conectarea profesioniștilor și organizațiilor din întreaga UE și pe asigurarea drumului lor către finanțare europeană pentru a lucra împreună la atingerea obiectivelor de dezvoltare ale UE.

Cariere – Deschideri curente

Dezvoltator de proiecte senior
Responsabilitati cheie:

Înțelegeți temele generale și conceptul de proiect
Analizați și identificați oportunitățile de finanțare legate de conceptele de proiect
Proiecte de lucrări legate de conținutul proiectului (analiza, studiu, strategie, document de politică etc.)
Dezvoltați concepte de proiect care să reflecte nevoile clienților și cerințele programului
Organizați ateliere și întâlniri cu clienții
Identificați și implicați parteneri internaționali
Gestionați întregul proces de dezvoltare a proiectului, inclusiv
Cerințe:
Cel puțin 5 ani de experiență profesională în domeniul programelor de cooperare europeană (Orizont 2020 (FP7) și INTERREG privind dezvoltarea regională/teritorială, inclusiv 3 ani în dezvoltarea și/sau managementul proiectelor)
Cunoștințe avansate de limbă engleză (scris și vorbit, cunoștințele de limba maghiară reprezintă un avantaj puternic
Abilități excelente de comunicare orală și prezentare, capacitatea de a lucra într-un cadru internațional
Flexibilitatea de a lucra din când în când ore suplimentare sub presiune și de a călători regulat
Abilități excelente de scriere în engleză și maghiară (de preferință)
Creativitate, capacitate de a gândi independent și de a lucra în echipă
Abilitatea de a dezvolta bugetul proiectului, utilizator Excel cu experiență
Gândire analitică, rezolvare de probleme și atitudine proactivă
Abilitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită
Cunoștințe informatice (Word, Excel, PowerPoint, Prezi)
Permis de conducere

Aplică Acum

Cariere – Asistent de proiect senior

Sarcina asistentului de proiect senior este de a ajuta dezvoltatorii noștri seniori de proiecte în dezvoltarea proiectelor de cooperare europeană în numele clienților noștri din sectorul public sau privat.

Responsabilitati cheie:

Proiecte de lucrări legate de conținutul proiectului (analiza, studiu, strategie, document de politică etc.)
Analizați și identificați oportunitățile de finanțare legate de conceptele de proiect
Participați la dezvoltarea conceptelor de proiect care reflectă nevoile clienților și cerințele programului
Organizați ateliere și întâlniri cu clienții
Sprijin în identificarea și implicarea partenerilor internaționali
Asistență la întregul proces de dezvoltare a proiectului, inclusiv: dezvoltarea cererii de proiect, dezvoltarea bugetului proiectului și gestionarea parteneriatului internațional: contacte și comunicare cu partenerii, întâlniri cu partenerii
Cerințe:
Cunoștințe și experiență dovedită în domeniul programelor de cooperare europeană (INTERREG privind dezvoltarea regională/teritorială și Orizont 2020 (FP7), de preferat în domeniul dezvoltării și/sau managementului proiectelor)
Cunoașterea avansată a limbii engleze (scris și vorbit, maghiară reprezintă un mare avantaj
Flexibilitatea de a lucra din când în când ore suplimentare sub presiune și de a călători regulat (intern și străinătate)
Permis de conducere

Consultanții de finanțare din fonduri europene ajută clienții să profite de noi oportunități de finanțare din UE și să transforme ideile inovatoare în propuneri de proiecte. Acestea variază de la identificarea granturilor publice UE și a împrumuturilor private, recrutarea consorțiului, redactarea ofertelor, selecția experților, negocierea cu autoritățile care acordă finanțarea, bugetarea, controlul calității și implementarea proiectelor.

Aplica Acum